STACJA ANIELKÓW

STACJA ANIELKÓW

środa, 5 listopada 2014

Utrata wagi

Przez całą ciążę przytyłam ok. 15 kg. Owszem znałam swój organizm i wiedziałam, że gdybym mocniej sobie pofolgowała, to szybko przybrałabym na wadze. Nigdy nie byłam szczupła, a wręcz od dziecka zmagałam się z kompleksami dotyczącymi mojego wyglądu - pamiętam, że jak byłam mała domownicy nazywali mnie pieszczotliwie "Bulinka". Oczywiście w czasie ciąży nie odchudzałam się, ale z racji na cukrzycę musiałam kontrolować to, co jadłam. Na moje szczęście nie miałam jakiś wyjątkowych zachcianek i nie czułam potrzeby jedzenia "za dwoje". 

Nie spodziewałam się jednak, że tak szybko stracę wagę po porodzie. Niecałe trzy miesiące po urodzeniu Anieli ważyłam już 5 kg mniej niż przed ciążą :) Fakt, że płaczliwość córci wymagała nieraz wyszukanych i długich tańców... No i do tego doszła dieta dla dobra małego alergika, nie dość, że karmiąc piersią w naturalny sposób wiele składników dotychczasowego jadłospisu została wyeliminowana, to zniknął cały nabiał (z powodu nietolerancji laktozy), później też jajka, bo sprawdziłam, że ją uczulają. Zaczynam myśleć, co będzie jak zaczniemy rozszerzać małej dietę, bo na razie to nie jestem w stanie ogarnąć wszystkiego, na co ona reaguje wysypką. 

Pewne jest natomiast, że czuję się lżej po utracie 20 kg :) Na razie waga się zatrzymała i tak mogłoby już zostać, jedynie bebzolek mógłby jeszcze trochę się zmniejszyć, ale na to potrzeba już chyba bardziej popracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz