STACJA ANIELKÓW

STACJA ANIELKÓW

sobota, 29 listopada 2014

Jestem głupia...

Jestem głupia, łudziłam się bowiem, że trafię na kompetentnego lekarza, który wyjaśni mi wszystkie kwestie związane z nietolerancją laktozy i alergiami Anieli. A wczorajszą wizytę u alergologa nazwać mogę porażką :/ Poza rozpisaniem próby wprowadzenia w miejsce Nutramigenu mleka Enfamil 0lac, aby sprawdzić, czy Aniela ma alergię na białko mleka krowiego, nie dowiedziałam się nic. No poza tym, że miesiąc mam czekać z wprowadzaniem innych pokarmów... Kolejna wizyta 2 marca, a ja nie dowiedziałam się nic oprócz tego, że każdy noworodek na początku ma nietolerancję laktozy - to czemu moje dziecko od 2 tygodnia życia jest dokarmiane Nutramigenem a inne nie? Ehh, rozżaliłam się znów bardzo, a wydawało mi się, że już pogodziłam się, że na samym cycusiu moja córcia nie będzie :(

Zbliża się czas mojego powrotu do pracy, więc chyba zamiast się zadręczać dokarmianiem mm, powinnam myśleć, jak zorganizować żywienie mojego maluszka od tego momentu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz