STACJA ANIELKÓW

STACJA ANIELKÓW

poniedziałek, 2 lutego 2015

Bla ła ma ła ma ata

Aniela rozgadała się jak szalona. A mama wariatka wciąż wsłuchuje się i czeka na te upragnione słowo "mama" :) Wiem, że nawet, jeśli niedługo uda się jej to powiedzieć, to nieświadomie :) Ja mam bardzo dobry kontakt ze swoją mamą, bardzo dużo z nią od zawsze rozmawiam, więc może dlatego nie mogę się już doczekać, kiedy moja córcia będzie mi opowiadała wszystko w bardziej zrozumiałym dla mnie języku  :D

U nas już lepiej, chyba udało nam się pożegnać z choróbskiem i dziś Aniela pierwszy raz od dwóch tygodni, poszła na spacer, któremu służyła piękna słoneczna pogoda. Babcia mówiła, że przez cały czas moja myszka śpiewała i opowiadała coś - taka była zadowolona :)

Oby do wiosny :)

4 komentarze:

  1. Moja córcia też się ostatnio rozgadała i już padło nieświadome "mama" :)
    Dobrze, że już jesteście po chorobie

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakieś zbiorowe gadulstwo nastało! My też mamy od rana do wieczora bababa, blabla, mamamama, bewewe i temu podobne ;) Zdrówka i jak najwięcej pięknej pogody na spacerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi brakuje tych spacerków, dobrze, że dziadkowie lubią chodzić z Anielą, kiedy ja jestem w pracy :)

      Usuń