STACJA ANIELKÓW

STACJA ANIELKÓW

wtorek, 28 października 2014

Najszczęśliwszy dzień

Mija dokładnie rok, kiedy z mężem na teście zobaczyliśmy upragnione dwie kreski. Niesamowita radość, niedowierzanie i strach - czy wszystko będzie dobrze. To ostatnie uczucie nie opuściło mnie do dzisiaj, kiedy Aniela ma już ponad 4 miesiące, tak to chyba już jest, że matka martwić się będzie o swoje dziecko już zawsze. Oczywiście przez cały ten okres towarzyszą też inne emocje, każdego dnia wydarza się w naszym życiu coś nowego, a ja chciałabym o tym od razu opowiadać. Postanowiłam więc pisać bloga, na którym postaram się zachować nasze wspomnienia. Niech to będzie pamiętnik, który być może pewnego dnia zechce przeczytać moja córka. Jednocześnie, pamiętając czas spędzony przeze mnie na przeszukiwaniu internetu w wielu sprawach związanych z ciążą i macierzyństwem, może pomogę znaleźć komuś odpowiedzi na nurtujące go pytania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz