STACJA ANIELKÓW

STACJA ANIELKÓW

niedziela, 7 czerwca 2015

Stoi!

Śmiało mogę powiedzieć, że dziś Aniela pierwszy raz świadomie stała dłuższą chwilę. Na obiedzie u swojej matki chrzestnej tak "dyskutowała" z babcią, że zapomniała się i stała sama bez trzymanki, a kiedy zorientowała się, że stoi bez asekuracji (po wysiłku utrzymania równowagi) podniosła rączki do góry w geście zwycięstwa i śmiała się ;) 

Moja zuch dziewczynka! Teraz czekam na pierwsze kroki  ;)

Swoją drogą miałam wiele wątpliwości w kwestii mojego dość wczesnego powrotu do pracy. Jedną z przyczyn był żal, że już nie będę świadkiem kolejnych "pierwszych razów" mojego dziecka - jak się myliłam! Może jestem szczęściarą, ale jak na razie wszystkie nowe umiejętności mojej córci  miały miejsce po raz pierwszy na moich oczach :)

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Ciekawe kiedy ruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zuch dziewczynka i szczęściara z Mamusi :) Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń